طرح عطاء شراء أثاث مكتبي |
طرح عطاء شراء أثاث مكتبي

 

 State of Palestine

Ministry of Local Government (HEBRON) MUNICIPALITY

Invitation for Bid

Hebron Municipality has received a Grant from the Palestinian Municipalities Support Program (PMSP), funded by Italian Government through the Ministry of Local Government, Directorate General of Joint Service Councils.

Hebron  Municipality  announces its intent to (Procurement of Furniture) within the Project 'Capacity and Institutional Building of Water & Wastewater Department in Hebron Municipality And Project Code HEB WM 02009’’ .

 

Tender No.

Tender Content

HEB WM 02009/EF/003/2013

 

Procurement of Furniture

 

All qualified contractors, are invited to participate. Tender documents are available at Hebron Municipality during official working hours, at a cost of 50 Euro Starting from Wednesday 20-NOV. -2013

All tenders must be submitted to Hebron Municipality designated Office no later than 1200 pm on

 (5-Dec- 2013)

Notes:

1.       The Tender Opening Session will be held in public on ( Thursday -5-Dec- 2013) 1200 pm at Hebron Municipality. Tender evaluation will be private.

2.       All Tenderers will be notified in writing about Tender outcomes.

3.        The successful Tenderer will bear the cost of advertising.

4.       As written in the Tender, Hebron Municipality will not be forced to choose the cheapest/lowest offer.

5.       The project is VAT exempted, offers prices must be submitted in EURO excluding VAT and Customs.

6.        All bids shall be accompanied by a Bid Security of  as follows:

Lot No.

Value (Euro)

Lot1

5,000

7.       The Offer and Bid Security shall be valid for: 90 days after the dead line for bid submission specified in the bidding data.

 

For more information please call:

Tel. 00972-02-2228121

Fax. .00972-02-2228293

E-mail:[email protected]

 

Prof.Dr. Daoud I Zatari

   Mayor of Hebron 

 


دولة فلسطين

وزارة الحكم المحلي – بلدية الخليل

إعلان طرح عطاء

 

 

تعلن بلدية الخليل  عن عزمها على طرح عطاء (شراء أثاث مكتبي)  في إطار مشروع (بناء القدرات والمؤسسات لقسمي المياه والصرف الصحي لبلدية الخليل)  الممول من برنامج دعم البلديات الفلسطينية (PMSP).

و بتمويل من قبل الحكومة الايطالية من خلال وزارة الحكم المحلي - المديرية العامة لمجالس الخدمات المشتركة /PMSP.

 

رقم العطاء

اسم المشروع

HEB WM 02009/EF/003/2013

شراء أثاث مكتبي

 

 

على الراغبين بالمشاركة من المقاولين المؤهلين ،  مراجعة بلدية الخليل خلال ساعات العمل الرسمية للحصول على  وثائق المناقصة ، بتكلفة 50 يورو غير مستردة وابتداءً من الاربعاء الموافق 20- تشرين الثاني -2013.

آخر موعد لتقديم العطاءات لبلدية الخليل هو الساعة 1200  ظهرا من يوم الخميس  الموافق 5- كانون الأول-2013.

 

ملاحظات :

  1.  ستعقد جلسة علنية لفتح عطاءات المناقصة  يوم الخميس الموافق 5- كانون الأول -2013 في تمام الساعة 1200  ظهرا في بلدية الخليل \ قسم العطاءات, أما  تقييم العطاءات يتم من خلال جلسة مغلقة .
  2. سيتم إخطار جميع مقدمي العطاءات كتابة عن نتائج المناقصة.
  3. رسوم الإعلان على من يرسو عليه العطاء.
  4. بلدية الخليل غير مقيدة بأقل الأسعار و دون إبداء الأسباب .
  5. جميع العطاءات يجب أن ترفق بكفالة دخول عطاءات بقيمة

Lot No.

Value (Euro)

Lot1

5,000

 

  1. المشروع معفي من الضريبة وعلى المقاولين تقديم أسعارهم  باليورو و بدون ضريبة القيمة المضافة وبدون جمارك.
  2. يكون عرض الأسعار والكفالة سارية المفعول لفترة 90 يوماً من تاريخ الإقفال.

لمزيد من المعلومات يرجى الاتصال ببلدية الخليل:

 

00972-02-2228121هاتف :

 00972-02-2228293فاكس :

[email protected]بريد الكتروني:

 

 

ا. د. داود الزعتري

رئيس بلدية الخليل         

شارك هذا الموضوع